ایش بانک ترکیه

تاریخ ارسال : 1400/01/07

ایش بانک ترکیه، اولین بانک عمومی تاسیس دشه در ترکیه است که در بین 1000 بانک برتر جهان، رتبه ی 102 را به خود اختصاص داده است.

همچنین در سال 2008 در فهرست Forbes 2000 ، رتبه ی 372 را در بین بزرگترین شرکت های عموممی دنیا کسب کرده است.

این بانک به فرمان آتاتورک برای بهره مندی ترکیه از پول و شمش طلای هندیان در جریان استقلال ترکیه تاسیس شد.

اگر قصد خرید ملک در ترکیه دارید و یا در این کشور سرمایه گذاری نمایید ، یکی از اولین و ضروری ترین کارهایی که باید انجام دهید افتتاح حساب بانکی می باشد. بانک های ترکیه به سیستم بانکداری بین المللی متصل هستند و با داشتن حساب و دریافت کارت بانکی در این کشور امکان انجام معاملات بین المللی برای شما فراهم می شود. از سوی دیگر داشتن یک حساب ارزی در خارج از کشور می تواند تصمیمی هوشمندانه برای پس انداز باشد. در ترکیه بانک های خصوصی و دولتی متعددی وجود دارد که برخی از آنها در کشور های دیگر جهان نیز شعب فعال دارند.

ایش بانک ترکیه با حدود 1184 شعبه فعال نسبت به سایر بانک های ترکیه دارای شعب بیشتری می‌باشد و امکان حواله به خارج را برای مشتریانش فراهم می کند و سهام این بانک در بازار های بورس لندن و استانبول معامله می شود.

این بانک به دلیل داشتن سوابق بسیار درخشان در طول تاریخ و از زمان تاسیس تا کنون جز قابل اعتماد ترین بانک های ترکیه می باشد. ایش بانک ترکیه در اوج فشارهای اقتصادی شروع به فعالیت کرد و توانست نقش پر رنگ و تاثیرگذاری در پیشرفت و توسعه بانکداری در این کشور داشته باشد. این بانک در مدت فعالیت خود پیشگام بسیاری از خدمات بانکی بوده است که برخی از مهم ترین و اصلی ترین آنها عبارتند از:

🔹 آغاز بانکداری الکترونیکی و پیشرو در ارائه خدمات بانکداری اینترنتی از سال 1997

🔹 معرفی دستگاه‌های خودپرداز

🔹معرفی تلفن ‌بانک

🔹 امکان استفاده از چک در تراکنش‌های روزانه

🔹 ارائه انواع وام به متقاضیان ( وام خرید ماشین، ملک ، وام دانشجویی و وام‌ های راه ‌اندازی کسب ‌و‌کار

🔹 انتقال پول به خارج از کشور و اتصال به سوئیفت

افتتاح حساب ایرانیان در ایش بانک ترکیه

با توجه به تحریم ها و وضعیت ایران در جهان بسیاری از بانک های ترکیه اجازه افتتاح حساب به ایرانیان را نمیدهند و یا شرایط خاصی برای ایرانیان در نظر می گیرند. ایش بانک نیز از این قائده مستثنی نیست و تحت شرایط خاصی برای ایرانیان حساب باز می کند. در واقع ایرانیان بدون دریافت اقامت ترکیه نمی توانند در این بانک حساب باز کنند. بد نیست اشاره کنیم که تنها بانک ترکیه که نیاز به اقامت برای افتتاح حساب ایرانیان ندارد زراعت بانک ترکیه است. ایش بانک با هر نوع اقامتی اجازه افتتاح حساب را به شما نخواهد داد و شما باید اجازه کار در ترکیه و یا پاسپورت ترکیه داشته باشید تا بتوانید در این بانک حساب باز کنید. برای افتتاح حساب در ایش بانک اصل پاسپورت، کارت اقامتی و شماره مالیاتی الزامی است. 

یاردیمت

منبع بسیار مفید برای مطلع شدن از اخبار ترکیه

اقامت ترکیه

نویسنده

10

مقاله

1400/01/07

تاریخ ایجاد